Ana Sayfa | Haberler | izmir S Plaka Fiyatları 2014
izmir S Plaka Fiyatları 2014
Tarih: 12 Haziran 2012 Yorum: 492
Reklamlar
FaceBook ta paylaş

“S plaka izmir” içinde servis işletmeciliği yapmak isteyen araçlara uygulanan sistemdir, izmir içi s plaka fiyatları son dönemde artış gösterdi, birkaç yıla kada 50 bin civarı olan plakalar şu günlerde 60 , 70 bin lira civarında dolaşıyor.

İzmir içinde servis işletmeciliği yapmak istiyorsanız mutlaka bu s plakaya sahip olmanız gerekiyor, s plaka olmadan servis işletmeciliği yapmanız durumunda kaçak olarak görünür ve büyük cezalara ortam hazırlamış olursunuz.

Siz değerli servis işletmeciliği yapanlar s plaka fiyatları hakkında ne düşünüyorsunuz sizlerin yorumları bizler için çok değerlidir, buraya tıklayarak yorumlarınızı bizlerle paylaşabilirsiniz.

Reklamlar


Google Plus: Benimyazim


Etiketler:


  1. 492 Yorum Var“izmir S Plaka Fiyatları 2014”

  2. levent diyor ki:

    115 120 den başlıyor alıcıysan yazı bekle 80 90 bine enfazla kapatırsın

  3. mustafa diyor ki:

    Bazı arkadaşlar aktarma merkezinden bahsetmiş.Peki s plaka izmirden toplayacak, aktarma merkezine götüracek d2 li araçlara devredecek onlar Manisaya nasıl girecek. Oradada J plaka ver. Bu durumda bir aktarma merkezide oraya mı yapılacak. Yani vatandaş işe gitmel için 3 araba mı değiştirecek.Biraz mantık lütfen

  4. Emin diyor ki:

    plaka fiyatları şuan kaç ?

  5. mahmut diyor ki:

    Şuanda plaka alım satımlar durdu gibi bunun tek nedeni ihale alıcıda kalmadı kimse artık şuanki fiyatlara para bağlamaz bu gidişle fiyatlar arkadaşın dediği gibi fena tabana iner.

  6. tarık diyor ki:

    Tam aksine bu yaz fiyatlar yarı yarıya düşer hem ihale hemde işler bedava geçen seneden bile daha düşük paralara çalışıyoruz herkes bunun farkında

  7. talip diyor ki:

    Hocam 95 binliraya plaka hayal oldu yılbaşından önce anca o paraydı.Aktarma merkezi belediyenin ihale olmayacak haberleri plaka fiyatlarını aldı götürdü ben 130bin liraya eski plaka arıyorum satan yok 130 binliraya ancak beledeye ihale plakası var kardeşim.Hayılısı bakalım bu saatten sonra ihale hayl oldu bizmi için.

  8. galip diyor ki:

    Çook Acill merkez plaka lazım 95 bin peşin verilir buraya msj bırakın

  9. yazık diyor ki:

    Hala ihale var diye yazabiliyonuz ya helal olsun 3 ay önce ihale var diye size inandım alacağım plakadan vazgeçtim şu anda alamıyorum bile 3 ay önce 100 bin lira isteyenler şu anda 150 bin diyorlar bu ihale yalanını çıkaranlara sesleniyorum ne istiyorsunuz işiniz gücünüz ortalığı karıştırmak.Açıklanmalar ard arda patlıyor evka3 te yapılacak manisa aktarma plakasızların işini bitirecek ne yapacağız şu anda 750tl plaka kirası ödüyorum 1500 olur.Arkadaşlar 3 aydır ihale yalanlarına inanan bir esnafım 100bin liraya plaka almadım pişman oldum siz siz olun burada yazılan ihale var yalanları yerine ukome ve servisçiler odasını arayın defalarca yazdılar ben aramadım sormadım pişman oldum siz bari ben gibi pişman olmayın.Alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste.

  10. hazırsülo diyor ki:

    Arkadaşım neyin kafasını yasıyon sen bak iki yorum sana adres veriyo sor bakalım diyo sorunca cevap belli diyo ne anlamaz kaz kafalısın buradan insanları kandırmaya utanmıyormusun.Sürekli olarak farklı niklerde aynı yazıyı yazıp duruyorsun sen bu işleri bırak yemez bu izmirli.İhale baloncusu tekrar piyasadadır balonlar elinde kalmıştır satamaz bu saaten sonra.

  11. halim diyor ki:

    İhale piyasayı nekadar etkiler ve 1 den fazla alabilirmiyiz 1000 taneden dağıtım onaylanmış hayırlısı izmir e

  12. hazırsülo diyor ki:

    Ayrıca ukome tarafından kabul edilen ve başkanımız aziz kocaoğlu tarafındanda imzalanan evka3 te yapılacak aktarma merkezi sayesindede manisa plaka izmirde araç göremeyeceğiz.Buda yalan deyin bakalım balon deyin arayın belediye hizmeti oradan bu konu hakkındada sağlıklı bilgi alın arkadaşlar plakalarınıza sahip çıkın hak ettiği değeri bulacak ve halkımıza güvenli ve sağlıklı taşımacılık gelecek.Buradan ihale vb yazan arkadaşlar ben doğruları yazdım ve ayrıca sorulacak adresleride veriyorum varsa bir taneniz benim gibi doğru adres verek yok olamaz çünkü adresler tek cevapta tek.Hayılı işler dilerim ihale falanda yok sağlıcakla kalın arkadaşlar.

  13. hazırsülo diyor ki:

    Nehazırlığı yapılacak arkadaşım cenke mi gidiliyor bizde aradık yok öle bişi diyolar bırakın kandırmayı bu milleti artık Korsan ticarilerle mücadelede başladı bu saatten sonra belediye değil plaka dağıtmayı bakın ihale ile dağıttıklarını elinde tutsun her ay ukome oda ve belediye toplaantı yapıp kararları açıklıyorlar arayım izmir belediyesi hemşeri hattını anlatsınlar neler oluyor izmirde ben yine sölüyorum buradan milleti gaza getirip ihale var diye muhabbet yapanlar siz temmuzdada aralık diye yazmaya başlarsınız.Aç tavuk kendini buğday ambarında zannedermiş.

  14. hakan diyor ki:

    Ara diyonuz arıyoz belli değil diyorlar netlik yok diyorlar belliki var buna hazırlıklı olun daha öncede oldu zaten selamlar

  15. doruk diyor ki:

    Arkadaşlar arayın ukomeyi alın cevabı bedavadan buradan yalan dolan kulaktan dolma haberlerle ugrasmayın.Ukomeyi şimdi aradım kesin olarak yok diyorlar burada yazan bazı kimseler neden bu yalan dolanı uyduruyor anlamadım bende kiralık plaka kullanıcısıyım ve bu işi yıllardır yapıyorum 1 ihalede bile bu kadar dedikodu görmedim 4 aydır ihale var diye yazanlar 1 tane doğru adres gösteremiyorsunuz.Yazık abi bırakın bu garip insanların halini.

  16. kader45 diyor ki:

    Eyvallah Tahir kardeş bu ihale varcılarının muhabbetten ve dedikodudan başka bişi bildikleri yok toplanmış 2 yada 3 tanesi izmirde s plaka avcısı olmuşlar 1 tane sağlam dayanakları yok yılbaşından beridir yazıyorlar.Hikaye anlatmaya devam ediyorlar temmuz gelince ne olacak yılbaşımı diyecekler merak ediyorum.Bu platformu okuyan takip eden arkadaşlar servis işi ciddi bir iştir kazançlımıdır bilemem işine ve kişisine göre değişir fakat şunu unutmayı her işi yapmanın yasal mevzuatları vardır izmirdede bu uygulanıyor.S plaka ihalesi ve diğer merak ettiğiniz herşey için(servisçilik)Şöförler odasını ve ukome yi arayarak bilgi alabilirsinz.Kimsenin dayısına amcasına biladerine kanmayın kandırılmayın izmirli olmak ayrıcalıktır çakala çukala yedirmeyın hakkınızı.

  17. balçovalı_tuncay diyor ki:

    İhale şartları neler 2. Kez alabiliyormuyuz 1 de kaçta tane dağıtım olucak ?

  18. yeter yemez diyor ki:

    Yeter insanlara anlattığınız ihale var balonları yeter.Buradan insanlar inanıyormu sanıyorsunuz bu işleri yapan kişiler belli kardeşim bu iş çocuk oyuncağı değil ukomesi var odası var bir çok yerden sağlıklı bilgi alınabiliyor siz buradan ihale var diye anca kendi ve kendiniz gibileri kandırabilirsiniz.Arkadaşlar şu an itibariyle ukome ve belediye ihale yok diyor buradan atıp tutann ihale var diyenler size sesleniyorum nerede ihaleniz hani nerede kim ve nerede anlatılıyo.Cevap açıklanmıyor değilmi dayı amca söledi değilmi.Geçin bu boş muhabbetleri kandırmayın insanları esas temmuz gelince ne diyeceksiniz merak ediyorum 2 yıldır ihale var deyip milleti kandırıyorsunuz.

Yorum Yazin, Fikrinizi Paylasin. Sessiz Kalmayin..Yazinn..

Yorumlar kullanicilarin kendi gorusleridir, yazilan hicbir yorumdan benimyazim.com sorumlu tutulamaz.
Dikkat ! Yorum Kurallari
1-Tamami buyuk harfle yazilan yorumlar onaylanmaz,
2-Yaziya baslarken buyuk harf yazi bittiginde nokta kullanilir, bu kurala uymayan yorumlar onaylanmaz,
3-Yazi icinde kisaltma yapilamaz, ornek olarak; telfn > Telefon, mrb > Merhaba, gibi,
4-Baska kisi veya kurumlar hakkinda asagilayici ve hakaret seklinde yazilan yorumlar onaylanmaz,




2010-2013 Benimyazim.Com Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan "yer sağlayıcı" olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz "uyar ve kaldır" prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, [benimyazimcom@gmail.com] adresinden bize ulaşabilirler. Bizle iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç bir hafta (7 gün) Gün içerisinde gerekli işlemler yapılacaktır.
Sitemap - Gizlilik Politikası- İletişim